Inici > Actualitat > COMPRAR A TIANA | ‘Viatja a Tiana i descobreix very much!’, la nova campanya de l’ACIST.

“Quan viatgem, sempre ens preocupem per descobrir la millor terrassa de la ciutat on anem, per tastar les millors postres o per anar a comprar a la botiga més bonica. I, en canvi, quan som a casa, no apreciem el que tenim més a prop”. Amb aquesta idea, el publicista Marçal Guasch ha ideat una transgressora campanya d’estiu de promoció del comerç local de Tiana, per encàrrec de l’ACIST i amb el suport de l’Ajuntament.

La campanya s’ha batejat com a Viatja a Tiana i pretén recrear un poble turístic per convidar els veïns a redescobrir el seu poble, tant des del punt de vista comercial com pel que fa a la cultura o les entitats socials.

Esquivar el victimisme

“Quan l’ACIST va contactar amb mi, em van deixar clar que volien una idea fresca i, sobretot, que no volien caure en el victimisme, sinó que volien destacar les moltes coses positives que té Tiana”, explica Guasch. Es va reunir amb l’associació de comericiants i serveis diverses vegades fins que van trobar la idea del Viatja a Tiana i el vincle amb l’activitat turística.

A partir d’aquí, el publicista va començar a treballar en diferents materials que permetessin arribar a diferents públics i per vies diverses. En aquest sentit, es va editar una guia vintage que recull tot el que es pot fer a Tiana i tota l’oferta comercial del municipi en clau d’humor per promocionar el comerç de proximitat. També es va fer publicitat per al carrer i es va gravar un spot. A banda, s’han organitzat activitats al carrer com el tren turístic gratuït, amb guia incorporat.

Guasch diu que “en general la gent ha entès el sentit de la campanya”. A més, destaca que a través del Viatja a Tiana es pretén “que el comerç i el poble vagi agafant un aire més juvenil”.

Poble viu

La nova campanya es presenta amb l’objectiu de treballar per un comerç sostenible i local que ompli de vida el poble. “El poble viu també es fa augmentant l’activitat econòmica local i promocionant el comerç de proximitat”, va dir la regidora de comerç Jèssica Herrando, en la presentació de la campanya.

En la mateixa línia, l’alcalde, Isaac Salvatierra, va qualificar la campanya de “provocadora” i “un punt de partida del viatge que anirem fent al llarg de l’any per treballar per promoure el comerç local”.

Des de l’ACIST, Lluís Gallén remarca que “viure a Tiana és un tresor i que aquells que hi donen vida, veïns i veïnes, comerciants, i tots el qui ofereixen serveis als tianencs i tianenques, són el patrimoni intangible del poble”.

Tiana Card

Compra a 8 differents shops de l’ACIST i guanya un val de 20 €!

Del 27 de setembre al 15 de novembre, emplena la teva Tiana Card comprant al comerç local:
– Per cada compra superior a 10 €, rebràs un adhesiu.
– Quan n’hagis aconseguit 8 de diferents, obtindràs un val de compra de 20 €.

Ves al contingut