Inici > Actualitat > Mercè Tarjuelo, coordinadora de l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania

Mercè Tarjuelo és la coordinadora de l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania. Es tracta d’una figura de nova creació que ha de millorar l’atenció a la ciutadania. El ple municipal va aprovar la creació de la plaça de coordinadora el passat mes de juliol i l’alcalde ha nomenat Tarjuelo que aquest mes de setembre ha començat ja a executar les funcions. L’objectiu del govern és acostar més l’Ajuntament al poble amb una atenció més personalitzada i una gestió de tots els tràmits més eficient tant per la ciutadania com pels diferents serveis.

El nou model de l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) comença a prendre forma aquest mes de setembre sota la direcció de Tarjuelo. Entre les prioritats hi ha la de facilitar tots els tràmits presencials, però també a través de la web i els canals digitals per poder ser més ràpids i diligents.

La nova estructura preveu també una nova organització interna i una nova manera de treballar entre departaments per tal que, tant les tramitacions com les resolucions d’instàncies, siguin més ràpides i eficients.

El telèfon 93 395 50 11 centralitza tots els tràmits i consultes

A partir d’ara l’Ajuntament centralitza totes les consultes en un sol número de telèfon, el 93 395 50 11. El telèfon de l’Ajuntament de sempre,  centralitza l’atenció telefònica i integra el nou whatsapp municipal des del qual es pot accedir als serveis municipals i als tràmits on-line des d’un menú fàcil. Per accedir al nou sistema de whatsapp només cal enviar un missatge dient “Hola” al telèfon 93 395 50 11 o clicant aquí.

La nova organització de l’OAC està reforçada pel web municipal que té un espai directe per a fer els tràmitsAixò permet que la ciutadania tingui tots els tràmits més a l’abast i totes les informacions de serveis i tràmits que es publiquen a les xarxes socials puguin tenir un enllaç directe on fer les sol·licituds, evitant un periple per la web o trucades amb esperes innecessàries.

 

Clicant aquest enllaç es pot accedir directament a l’oficina virtual de tràmits. Des de la seu electrònica es poden fer tots els tràmits que requereixin identificació.

La Seu Electrònica et permet fer gestions que abans només es podien fer de manera presencial, amb la mateixa validesa. També permet consultar l’estat dels teus expedients i rebre notificacions electròniques. Podeu accedir a la Seu Electrònica amb idCat Mòbil, idCat–Certificat, DNIe i els sistemes de claus concertades de Cl@ve.

L’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Tiana està oberta de dilluns a divendres els matins, i dimarts també les tardes. Et recomanem demanar cita prèvia.

  • De dilluns a divendres: de 8:30 h a 14:30 h.
  • Dimarts tarda: de 16 h a 18 h.

No és obligat demanar cita prèvia, però ho recomanem per a una millor organització tant de l’OAC, com per vosaltres mateixos. La podeu demanar clicant aquí.

Ves al contingut