Inici > Actualitat > Grup municipal PP: Tiana, tots i totes a una!
Logo PP

Si per al govern el titular del ple d’octubre era “El ple municipal aprova l’ampliació del contracte de manteniment, conservació i neteja del verd urbà”, per al PP és “El govern aprova una nova pujada de la taxa d’escombraries”. Sí, perquè per segon any consecutiu apuja la taxa. Si ara una família de 4 membres que viu en un pis de 90 metres pagava 153,55 ara pagarà 243,79! gairebé 100 euros més!

I la pregunta és: ha millorat la neteja viaria en els darrers mesos? Estan els contenidors nets i sense males olors? Doncs la resposta es NO. Preu de 5 estrelles. servei de 2.

Si d’alguna cosa es recordarà aquesta legislatura es que mai els veïns i veïnes havien estat tan units. A dia d’avui tenim vàries plataformes o associacions. La del Baix Tiana- Parc del tramvia, Can Gaietà, Els Vessants, La Virreina, Els afectats de Dr Mascaró, Colònia Cruspinera, La Ciutadella i els de Can Gosch. I això es símptoma inequívoc que el govern no atén les necessitats reals del veïnatge.

Viven en una realidad alejada de los problemas reales de sus vecinos. Ya no convence la propaganda y las buenas palabras y el “ho estudiarem”. Quieren hechos. A los hechos nos remitimos. La dejadez de los últimos años en las necesidades básicas del pueblo nos ha llevado a esta situación. Calles en mal estado, sensación de suciedad, tasas abusivas, mala iluminación de las calles y un largo etcétera. Tiana necesita un gobierno que escuche a sus vecinos y que no viva en una realidad paralela donde a parte de las fiestas, hay una serie de obligaciones que hay que cumplir. Aparcamientos, seguridad, limpieza, mantenimiento, servicios públicos. Las quejas llegan desde ámbitos muy diversos. Desde el Club de fútbol hasta las familias que se han quedado sin plaza pública (bueno a unos precios de privada) en la Escola Bressol. Así es lógico que los vecinos se empiecen a organizar ante la falta de respuesta de la Administración. Falta pisar calle y dejar los despachos. A todo esto, tampoco sabemos que pasa en las obras de Carrer Matas y aledaños. Llevan meses paralizadas sin justificación.

Este gobierno tan solo sube el IBI y la tasa de basuras. ¿No hay otra solución? Creemos que si. Gestionando mejor, reduciendo gasto superfluo y subiendo otras tasas que afecten menos a todos.

Malgrat tot, Bon Nadal i bon 2026!

Ves al contingut