Inici > Actualitat > Els bombers continuen treballant a la zona de l’incendi

Els bombers continuaran treballant a la zona de l’incendi fins que es doni per extingit. Fins llavors no s’obriran els serveis de la zona poliesportiva. Durant les properes hores es podiren veuree fumenjar algunes columnes de fum, però segons els Bombers això no suposa cap risc i entra dins la normalitat. Els equips d’emergències treballen controlant el perímetre.

Durant el dissabte estaran tancats la piscina municipal, la deixalleria i el Duin Sports. Els bombers continuen tenint el comandament avançat al poliesportiu i els helicòpters podrien necessitar tornar a reomplir aigua a la piscina.

 

L’Ajuntament informarà de totes les novetats a través de les xarxes social i les notificacions a l’app municipal quee us podeu descarregar aquí.

 

Ves al contingut