Inici > Actualitat > Es renova l’espai de l’OAC de l’Ajuntament de Tiana
L’Ajuntament de Tiana iniciarà el proper 7 d’abril la reforma i ampliació de l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC). Els objectius principals d’aquest projecte són fer més funcional aquest espai, i alhora adaptar-lo a les noves necessitats.

L’actuació tindrà una durada aproximada de 4 mesos i l’atenció a la ciutadania es farà, a partir del dijous 7 d’abril, en un mòdul extern que s’ubicarà a l’aparcament annex del pati de la Policia Local, carrer Marquès de Monistrol, núm 5. Es prega a la ciutadania demanar cita prèvia perquè l’espai serà reduït i el temps d’espera s’haurà de realitzar a l’aire lliure. 

Es preveu una actuació en la part visible de la planta baixa, portant a terme una rehabilitació íntegre tant de la zona de la porxada com del vestíbul intern, generant noves zones d’espera i potenciant l’accés de la llum natural a l’interior de l’edifici. Es millorarà l’accessibilitat en tots els recorreguts de la planta baix i es connectarà amb la plaça amb una rampa de transició. No s’intervindrà en la façana, únicament es portarà a terme la substitució de vidres del tancament d’arcades per altres que millori l’eficiència energètica i configurin l’espai intern.

L’objectiu és facilitar la relació de la ciutadania amb l’Ajuntament. Es preveu crear un espai obert, il·luminat i amable mitjançant una distribució més oberta i concisaLa nova distribució potenciarà l’atenció personalitzada generant una connexió personal i un espai per a tràmits online al vestíbul d’accés àgil i confortable per aquesta tasca.

A més, també es treballarà per redescobrir l’escala central i restaurar-la i ampliant l’angle de visió fent-la més humana i més visible com a memòria històrica de l’edifici.

La zona de recepció creix i permetrà gestionar millor l’accés a l’edifici, i disposar d’un taulell/taula d’atenció que millori el nivell de confort. De la mateixa manera, el projecte defineix un nou espai on se centralitzarà l’atenció online, un tipus de gestió que ha tingut un creixement considerable durant la pandèmia.

La millora de la qualitat en l’atenció als usuaris de l’OAC és un repte molt important pel govern de Tiana que té per objectiu incrementar l’eficàcia i l’eficiència en una de les prestacions que pot fer propers, transparents i efectius els serveis públics que s’hi presten.

Recordem que tots els tràmits es poden realitzar a través de la seu electrònica de manera telemàtica.

 

Ves al contingut