Inici > Accés a la informació pública

Podeu presentar la vostra sol·licitud d’accés a la informació pública telemàticament o presencialment a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania.

  • Què és el dret d’accés a la informació pública? És el dret que tenen les persones a l’accés a la informació elaborada per l’Administració i la que aquesta té en el seu poder com a conseqüència de la seva activitat o de l’exercici de les seves funcions, inclosa la que li subministren els altres subjectes obligats d’acord amb la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.

  • Qui el pot exercir? Si sou una persona més gran de 16 anys, en interès propi o en nom i representació d’una entitat.

  • Quina informació pública puc demanar? Tota la informació elaborada per l’Administració i la que aquesta té en el seu poder, sempre que no vulneri algun límit al dret d’accés a la informació o es doni alguna causa d’inadmissió prevista a la norma.

  • He de motivar la meva sol·licitud? No caldrà cap motivació ni invocació de cap norma per accedir a aquesta informació.

Oficina d’atenció a la ciutadania 

Adreça: Plaça de la Vila, 1

Horari: De dilluns a divendres: de 8 a 14 h. Dimarts tarda: de 16 a 20 h.

Ves al contingut