La Policia Local ha identificat una persona que havia entrat de nit dins el recinte de la piscina municipal. Els fets van passar la matinada del 18 de juliol a les 3.30 h. Els agents estaven fent una ronda de vigilància després de detectar en dies anteriors entrades nocturnes, desperfectes a la instal·lació i defecacions dins l’aigua.
A les 3.30 h els agents veuen un vehicle aparcat davant la piscina, dins el recinte tancat del poliesportiu, i detecten ombres dins la piscina municipal. La Policia Local accedeix a la instal·lació, però no troba ningú i comença la recerca per la zona. Es fan tres avisos per megafonia i després de no obtenir resultat, avisen la grua perquè retiri el vehicle per estar mal estacionat. Dins el vehicle, que estava obert, localitzen un telèfon mòbil, les claus del cotxe i un altre joc de claus, possiblement del domicili.
A les 5.10 es persona a la comissaria de la Policia Local el propietari del vehicle i se li fa entrega dels objectes i el vehicle. El denunciat O.V.M de 28 anys i resident en una població del Maresme ha estat denunciat amb sancions de més de 400 € per estacionar malament el vehicle, entrar dins un recinte tancat i embrutar l’espai de la piscina municipal on, l’endemà, es van trobar restes de botellada i diverses escombraries per terra. S’investiga si té res a veure amb les entrades anteriors a la piscina municipal.